06 december 2011

Kidnappad- shit vad kul!


Haft en full rulle dag på jobbet och så lite möte på det.
Hämta ut barnens pass och så åka hem.
Få en fin liten vink av mannen att kepsfrisyr inte passar sej för att nåt kanske händer kl 17 ikväll!!!
Eftersom jag inte alls är nåt kontrollfreak så hoppade jag in i duschen och funderade samtidigt på vad som skulle hända.
När jag kom ut från duschen presenterade jag 3 olika scenarier för Andreas vad som skulle kunna hända... Han bara log och tyckte jag skulle lugna ner mej o ta en kaffe.
Jag undrade vidare om jag behövde äta innan osv osv.
Nej jag är inte kontrollfreak, jag vill bara veta vad som händer ;)
Har nog en blandning av Aspergers och ocd!

När jag vandrat runt som en osalig ande och bytt kläder 3 ggr så kom min vän och hämtade mej och så satte vi oss i bilen och slutligen hamnade vi på papas tapas med mina fina vänner från tjejklubben.

Vilken fantastisk överraskning, jag blev så himla glad att träffa alla igen.
Så fick jag ett superfiint hjärta att hänga i fönstret och så kunde man tända ljus i det också.



Nu hänger det så fint i mitt sovrumsfönster och lyser rogivande.
Inser när jag ser mitt foto att det nog hänger åt fel håll, jag får nog ändra på det i morron för nu orkar jag inte.




Titta vad fint när det lyser.
Tack fina älskade vänner för en rolig kväll.

Puss o kram till er alla.

1 kommentar:

  1. TAck själv för att du finns, vad skulle vi vara utan dig. Puss och kram från kidnapparen.

    SvaraRadera