05 december 2011

host, snörvel o feber!

Ingen fara på taket med mej, men ungarna är sjuka.
Redan igår kväll bestämde vi att Emelie skulle vara hemma från skolan idag för hon är så himla förkyld och igår hade hon feber. Idag tror jag inte hon haft så mkt feber och jag vet att hon vill gå till skolan i morron så det får Andreas avgöra när det är dags.

Däremot så kan jag definitivt säga att nån skola blir det inte för Benjamin i morron iaf för idag ringde de från skolan och sa att de skickar hem honom och nu ikväll bäddade jag ner honom febrig och genomförkyld och ont i halsen :(

Ja, ja bättre att de är sjuka nu än när vi åker på semester, hoppas bara Andreas o jag klarar oss också.
Vill dock att de är friska till på fredag för då tänkte jag åka till Stockholm och byta storlek på mössan jag fick när jag fyllde år och sen på kvällen ska Andreas o jag ut o äta med fina vänner.

Nu däremot ska jag krypa ner i sängen med min enormt värkande axel och skuldra, gissa om massagen som vår braiga chef bjuder oss på kommer sitta fint på onsdag!
Sådärja, in i bloggdimman ;)

Ha en fortsatt skön kväll.
puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar