27 december 2011

Grattis Andreas!



Min älskling fyller år idag, grattis!

Nu kanske jag får lite minuspoäng eftersom han inte fått godkänna fotot innan jag publicerade den ;)
Får väl gottgöra det med några pussar.

Jag hade stora planer för dagen, eller det hade jag inte, men jag hade tänkt att tvätta och dammsuga och plocka ur packningen men jag har varit trött hela dagen och inte fått nåt gjort alls.

Tror jag somnade 3 inatt och jag var helt slut efter att ha kört bilen hem från Arlanda, det blåste ju som sjutton. Har nog aldrig tyckt det varit så obehagligt att köra som då, var på helspänn hela tiden.

Så värst mycket att blogga om blir det ju inte när man inget gör ;) men jag var hos Magnus och drack kaffe och Emelie och Alice lekte och Wilma for som en skottspole fram o tillbaka och var jätteglad.

Benjamin har suttit vid sin älskade dator och gosat med katterna.
Andreas-stackarn har jobbat på sin födelsedag och sen har vi shoppat lite och nu på kvällen har vi hela familjen ätit tacos och pratat om semestern och upplägget resten av veckan.

Det kryper i kroppen på mej när man känner att man blir stressad så fort man kommer hem över allt som ska göras o planeras in, men jag har bestämt mej eller rättare sagt, Andreas o jag har bestämt oss för att ge varandra mer tid och faktiskt försöka prioritera saker på ett annat sätt än vi gjort hittills och det är nog det bästa vi gjort på länge. Hoppas nu bara att vi lyckas hålla oss till det vi tänkt.

Skit också, jag har inte betalat räkningarna kom jag på nu, får göra det i morron för nu tänkte jag pussa på födelsedagsbarnet.

I morron är det jobbdags igen fast denna veckan är bara två dagar och det kan jag verkligen inte klaga på.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar