30 december 2011

Som vanligt!


Vilken skön känsla att ha tvättat det mest nödvändiga igår kväll i tvättstugan. Idag ligger jag kvar i sängen med hemsk huvudvärk.

Har varit uppe med barnen o gett frukost och meds. Nu är jag en slagen hjältinna.

Har fått i mej frukost men tänker sova igen.
Emelie har konsert på sin ukulele för Benjamin, just nu spelas jag hade en gång en båt, Rudolf med röda mulen samt girl your amazing.

Andreas har åkt till jobbet men i em samlas vi igen för att resa till Kisa. Benjamin på Kortis över nyår, det blir nog bra. Vi myser hemma till 14 innan han ska iväg.

Min present från Andreas ska användas i bilen, nån manick man kopplar in till iPhone så kan man spela spotify i bilsteron, jag har testat och det funkar alldeles utmärkt.

Just idag kanske jag hellre velat vara här:



Men nyår i Kisa är inte fy skit det heller och vi har blivit lovade flötgröt, mm vad gott.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar