07 december 2011

Mary J. Blige, U2 - One


OJ OJ OJ OJ OJ vad jag älskar denna låt. För mej har den nåt speciellt, jag blir helt tagen av låten.
Maken min anser att Mary weilar för mkt och det kanske hon gör men hon har en grym koll på sin röst.

Dagen har förflutit ganska hektiskt på jobbet med grym huvudvärk så det blev lite tablettknaprande och dessutom var jag verkligen för första gången i mitt liv tvungen att gå ifrån jobbet i ca 15 min för att vila så tabletten kickade in.
När den gjort det så var allt frid o fröjd. Huvudvärken beror ju som nästan alltid annars på för lite sömn men jag lever på gårkvällen med fina vänner och alla jag har omkring mej.

Efter jobbet åkte jag till "palatsmassören" Camilla (tror jag hon hette), hon var helt fantastiskt duktig. Hon såg på mej redan när jag kom in till henne var jag hade ont... och hon masserade precis där jag behövde utan att behöva tala om var man har ont osv.. Riktigt bra!

Men hörrni, vart tar veckorna vägen egentligen? Nu är det ju torsdag i morron igen, galet skönt det ska bli med fredag tänker jag liksom på en gång då, och då innebär det ledighet och vara med min minifamilj för B ska till kortids igen denna helgen.

Nu mina vänner ska jag kolla på säsongens sista Sons of Anarchy, hur ska det gå för mina bikers-skurkar? Ja, det hoppas jag få veta ikväll.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar