28 december 2012

Favorit i repris!!

Jag har köpt lösgodis och druckit nybryggt kaffe. Detta var favvosysslan fre och lö för bara ett år sedan. Nu märker jag hur bra det var för mej att sluta med detta.
Min mage blir helt svullen av allt detta socker och jag kan inte sluta äta.
Men så himla gott det är ändå, önskar bara jag kunde äta normalt men det kan jag inte.
Det ska bli skönt att återgå till min normala kost igen. Normal kost för mej är alltså LCHF men jag gör min egen grej, jag dricker inte grädde eller smör men använder det i min matlagning och jag utesluter allt socker och det mesta mjölet.
Jag mår väldigt bra av den här kosthållningen och jag har faktiskt inte varit mkt sjuk sedan jag började ära så.

Hursomhelst så kollar jag nu senaste säsongen på Dexter och det är såååå bra och spännande.

Förresten, check out mina nya stövlar.
Svarta med nitar, WHAT!!!

Puss och kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar