10 december 2012

OBS!! Uppdatering OBS!!

Det händer inte ofta men idag gör det det!
En liten signal om att jag både lever och har hälsan :)

Har en kompledig dag för att följa med Benjamin till tandregleringen, det gick sådär kan man säga... Vi var i tid men på fel ställe!!
Vi var på pedontologin och de talade så vänligt om för oss att tandregleringen ligger på centrum!!
Ja, ja, ny tid bokad och så tog vi en lunch på American pan pizza med Andreas.

Så gott med pizza och riktigt irriterande att vi inte fick fota tänderna och fixa tandställning till jul.
Ny tid ordnas snarast, tack för det.

Efter den gemensamma pappalunchen åkte Benjamin och jag till Tuna Park och köpte julklappar till Emelie, blir nog bra det.

Ikväll blir det att åka till gymmet för att vara behjälplig på prova på passen för PGB, kanske att jag hinner med egen träning innan också, vi får se.

För övrigt har jag och min familj haft en jätteskön helg med mina föräldrar, bakat pepparkakor, ätit, fikat, blivit födelsedagsfirade och kramats och pratats, precis som det ska vara.

Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar