31 december 2012

Vilket galet år 2012!!


Vart börjar man, vart slutar man? Det är så mkt som hänt under året som gått och jag tar hjälp av foton för att göra det hela aningen lättare. Ingen glömd även om man inte är på bild ;)
Vårt nyår firades redan 29 december med finklänning, smoking och härliga vänner. Vi lyxade oss med limosinåkning och champagne, en ny angenäm upplevelse.


En mycket fundersam Chatto åkte med kära maken till Turkiet med Aerobicweekends på en TRÄNINGSRESA. I min vildaste fantasi hade jag aldrig anat att jag nånsin skulle iväg på en sådan, jag tränade ju inte ens...Tack Andreas för en fantastisk födelsedagspresent/julklapp/bröllopsdagsgåva.


Vi träffade under resan många härliga människor, men galnast av dom alla...fru Jägare ;)
Så ofantligt mycket skrattande, allvar och fika under en vecka, en nyfunnen vän som finns där resten av livet, puss på´re.


Just det ja, den beryktade ;) årliga kräftskivan hos Pi och Pe. I år var det pirat-tema och det var "all in" som gällde. Tror det var planering och längtan i flera månader innan den gick av stapeln.
OMG vad roligt vi hade den lilla stunden vi var där ;)


Vi har gjort äventyr med dessa finingar i massor och I love you two ;)


Titta här har vi en till som jag älskar! Finaste Andreas 007


Svart, nitar, stövlar, gummistövlar,smycken you name it and I have it hehe.


Jag hann också bli moster igen och det var mkt starkt jobbat av mej tycker jag.
En underbar fin liten Elvira, här med storasyster Alma och mamma Elinor.


Under året har minskningen på godisintaget varit betydande mindre i mängd.
Min mage som krånglat mår mkt bättre pga av mindre socker och mindre mjöl.


Födelsedagsfesterna har avlöst varandra och visst syns det att jag älskar mina vänner?


Ytterligare en fantastisk grej har ju varit Pink Gloves Boxing. Boxning för tjejer och det är fantastiskt roligt och utvecklande. Jag har aldrig tränat så hårt i hela mitt liv (jag har visserligen inte tränat alls)
men nåt så jobbigt och givande som detta har jag på riktigt kommit att älska. 


En mycket blöt helg typ utan alkohol ;) var den galna resan till Götet med våra vapendragare Pi och Pe.
Vi var genomblöta men vid gott mod och fick se och höra en Bruce Springsteen i högform. Det var så nära en religiös upplevelse som man kan komma utan religion.


Dessutom går detta året till historien som ett av våra "värsta" spelår nånsin.


Andreas drog till Los Angeles i nästan 3 månader för att jobba medan vi andra fortsatte våra vanliga rutiner här hemma. Det var en riktig glädjens dag när vi fick hämta hem pappsen på flygplatsen.


Jag sprang i Juni 1 mil på 1timme 15 minuter och 28 sekunder tror jag det var. För de flesta är det ganska dålig tid men för mej var det en enorm prestation och ett stort bevis på att man kan börja ganska sent i livet med att träna och få se resultat.


Vi har också traskat upp och ner i natur och stadskärna pga geocacheing, en ganska rolig upplevelse om hela familjen finns med.


Julen 2011 firades  på Gran Canaria hos svärföräldrarna, vi längtar alla tillbaka dit och tänka sej vi ska starta vårt år med att flyga på solsemester hela familjen.
En semester är ju ett fantastiskt sätt att starta nya året på, att bli rustad med sol och värme för att hålla ut till solens strålar värmer oss hemma igen till våren.

TACK alla vänner och våra familjer som genomlevt detta året med oss, vi hoppas på ett nytt härligt år med äventyr, träning, skratt, och allt som hör livet till.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar