11 december 2012

Swish!!!

Så fort tiden går.
Man hinner knappt hem från jobbet förrän man ska dit igen.
Mycket att göra dessa kvarvarande vardagskvällar också, fast egentligen bara roligheter.
På fredag ska jag baka, så himla roligt det ska bli att få mitt hem fyllt av människor, riktigt längtar.

Undrar om man skulle ge sej på Mrs Boytons Rocky road-fantabulous-söta-underbart-goda-brownie.

Sen har man nog mättat sockerkvoten för helgen skulle jag tro.
Kanske jag vaknar sockerbakis på lördag,OH NO, det får inte hända. Jag ska ju graderas på lördag om allt går väl :)
Nåväl, jag bakar, ni äter he he.

Förresten ser man ju på bifogade fotot att det finns ju verkligen härliga människor i Kisa som man längtar efter!!
Snart, snart är det jul och spelkväll.

Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar