16 december 2012

Snabb sammanfattning! Massa foton!

Har ju gått några dagar igen sen senaste uppdatering. Pizzamys med man och son mitt på lunchvardagen
Jag som inte är så van vid socker och vitt mjöl längre tycker ändå det funkade utmärkt och smakade fantastiskt gott med American Pan Pizza.
Det är ju verkligen så att man njuter mer när man inte äter så ofta.

Julfest med X-com-gänget på Rival, mycket god mat och trevligt sällskap, underhållning av Filip och Fredrik och problemfri tågresa hem.
Jag har hunnit fylla år, 41 i verkligheten men sett till min personlighet möjligtvis 25.
Fick så fina presenter och hade så härlig kväll med glögg,vin, kaffe och fika, sång och musik. Jag är så tacksam för allt fint och alla underbar som kom.



I lilla plastpåsen gömmer sej pepparkakor bakade av Benjamin (naw vad gulligt), i grå påsen en flaska Jaeger (mmmm vad gott), fyra fina "statoilmuggar" de är grymt goda att dricka ur.
Blomsterarrangemang och "snuskbok",vin och choklapraliner. Jag är en mkt lyckligt lottad kvinna med fina vänner med god smak ;)


Igår kväll var vi över till Jenny och Robban och Eddie på trerätters, vi startade med glögg,pepparkakor samt champagneost, mums!
En mkt trevlig kväll med skratt, musik och prat om alla möjliga och omöjliga samtalsämnen.

I eftermiddag har Andreas, Emelie och jag varit på The Hobbit, den var fantastiskt bra och Emelie vill absolut kolla tvåan snart...det var inte så kul att svara att den inte kommer förrän om ett år, fick liksom en lite sur unge där ett tag.

Nu har vi Wilma och Alice hemma hos oss så föräldrarna får träna tillsammans, det kollas julkalender i Emelies rum och det ska nog gå bra det här!

Jag ska avsluta med att säga att REDAN har denna första termin av Pink Gloves Boxing tagit slut.
I Lördags graderades vi och alla i gruppen belönades med rosa lindor, så stolta och vilken härlig kämparanda, oj,oj, oj vilket gäng vi är.
Nästa termin förändras gruppkonstellationerna något med vi blir iaf två fortsättningsgrupper, jag ska testa att köra tisdagar och torsdagar istället för att försöka få helgerna lite mer fria för vänner och påhälsning av familj.



Tack så mycket Jacob och Andreas för att ni peppat och instruerat oss glädjefullt och levande under hela terminen, vi är alla tacksamma.



Tack tjejer för den här terminen,ses till nästa!



PGB-Det bästa/roligast jag gjort, du som inte testat borde verkligen göra det.
Att utvecklas i styrka,smidighet och uthållighet, att få träffa nya vänner och tillsammans träna till du inget mer orkar, det är livet!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar