21 december 2012

Moget beslut ännu en gång!

Man kan ju undra om jag blivit vuxen  till slut ändå för jag har fattat ett bra beslut tillsammans med min man.
Vi åker INTE till Kisa i morron Lördag eftersom de är sjuka här, vi avvaktar till söndag istället och ser hur alla mår då.
Det här innebär att jag slipper packa och städa som en galning ikväll vilket känns otroligt skönt.
I stället blir det att få en sovmorgon och städa och packa under dagen i morron och det känns fantastiskt skönt på alla sätt och vis.

Jag hinner läsa ut min bok, slökolla på lite tv och få ordning på mitt hem, så nice!

Bra så på nåt sätt ;)

Puss o kram till er alla.

Förresten hade tomten och hans gumma varit här när jag var på stan, barnen fick paket och jag också. Fin-fina grejer som jag ska fota och lägga upp på bloggen när min tfn är laddad.
En extra puss till Pi och Pe, love ya!

1 kommentar: