29 mars 2010

Blandad kompott!

Idag är en sån där dag då jag längtar efter min familj hemma i Kisa, då blir jag alltid ledsen.
Det känns dumt att vara 38 och längta efter mamma och pappa men det är alldeles för långt bort från mej dom bor. Önskar de bodde åtminstonde bara några mil bort så man kunde åka över dagen o säga hej, nu krävs en hel helg för att det ska vara värt att åka. Helger har vi ju inte tillräckligt många av eftersom jag jobbar var tredje och Benjamin är på kortis varannan helg. Snart snart snart ska jag få träffa dom.

Idag har jag varit hemma med båda barnen för ingen av dom sov vettigt natten som var.
Att ha barn med NPF är inte smidigt när man ska ställa om klockan.

Jag har hunnit med en stoor mugg te med Stina idag också, grannar och träffas varje dag ;)

Det har hänt en lite kul grej idag, det var ett tfnsamtal som gjorde mej glad. Det kunde jag behöva!

Nu ska jag glo på tv och fixa matlåda till morgondagens jobb.


Puss o kram till er alla.





1 kommentar:

  1. Oh gulle vännen, när du behöver en kram bara tjoa så kommer jag :)

    SvaraRadera