19 mars 2010

Vad tycks?

Vad tycks om utseendet på min blogg?
Jag är superstolt över den faktiskt, bara det kan ju göra en villig att blogga ;)
Mästaren bakom utseendet är självklart min kära man Andreas, det är han som är mest datanörd i familjen. Men jag har faktiskt sagt lite hur jag vill ha det.

Varför ska jag nu sätta igång och blogga?
För att sno min mans citat: för att världen behöver ännu en blogg!
Nä, för att få skriva av mej och för att min familj som inte bor nära mej ska kunna följa vad som händer i vår fantastiskt rafflande vardag.

Hur länge jag ska hålla på med detta beror på hur snabbt jag kan bli känd genom mitt bloggande, jag vill ju helst sitta hemma och fika, äta godis o pilla naveln och samtidigt håva in stålarna.
Visst låter det bra? OK då kör jag väl igång då!

Kram Chatto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar