26 mars 2010

Skön fredag!

Det kändes som vår när jag gick till bilen i morse, jag frös inte ens i min fina skinnjacka.
På jobbet var det lite segt men trots det helt ok, jag slutade ju redan kl 13, inte illa ;)

Andreas har haft ruggig tandvärk och fick åka akut till tandläkaren, de gjorde en provisorisk lagning och drog dessutom ut en tand för en ny ville ut.FY FLÄEN för tandläkaren säger jag, 1200 kr som jag kunde köpt godis för!
Trots allt är ju det bästa att Jirre-mannen inte har ont längre.

Idag var också dagen då Benjamin åkte till kortis, ska faktiskt bli riktigt skönt med en helg då jag får göra lite som jag vill. Just nu är jag hemma hos bästaste Camilla, mästare på att säga som det är utan omsvep, ärlig genom allt, glad och spontan och det bästa: hon är min vän :)

Tack för idag mina vänner.



Jag vet Camilla, det är verkligen inte bästa bilden på dej men det var verkligen en rolig kväll.

1 kommentar:

  1. Tack för de snälla orden, du är inte så dum du heller, det är verkligen okomplicerat att umgås med dig. Du är varm, rak, skrattig, go, ödmjuk, snäll och rar. Allt detta trots att du är en sådär, ja du vet...; D

    Tack för att du la ut denna fantastiska bild, känns verkligen bra. Tack för ikväll, vi ses imorn....

    SvaraRadera