23 mars 2010

Tråk-tisdag!

Vet inte varför men jag bara älskar kokta gröna ärtor och det tänker jag ha till maten idag, stackars barn, de gillar't inte.
Denna vecka är det barnen som bestämmer maten och idag äter vi fiskpinnar och potatismos.

Tisdag... Tror det är sämsta dagen på hela veckan för då är Andreas borta hela dagen, han är instruktör på Balanze och har sitt pass sent.
Jag är ensam med barnen men det brukar gå bra, hoppas bara de tycker det är ok att somna lite tidigare för att mamma har ont i huvet, ska muta med popcorn, det brukar vara lyckat.
Jag har t.o.m sovit 45 min efter jag kom hem från jobbet så grymt skönt det var.
En go vän till mej tyckte det lät som att naprapaten skulle få röra min kropp eftersom jag så ofta har ont i huvet, borde nog ta fasta på det.

Nu mina vänner ska jag inmundiga dagens mat, det ska bli gott.

Puss o kram till er alla!




2 kommentarer:

  1. Sova låter sunt, dyker upp och ansluter mig till den aktiviteten så fort jag kommer hem.

    SvaraRadera
  2. Vilekn fin blogg:) Jag vill oxå ha en Andreas..kan du hjälpa mig oxå....??

    Chatto jobbas det hela veckan??? elr finnes tid för en fika för en nervös mage :)??

    SvaraRadera