22 mars 2010

Stråk-konsert!

Så är äntligen den här dagen slut (nästan).
I natt har jag bara sovit 3 timmar och har mått illa o haft huvudvärk hela dagen.
Benjamin sov hela natten men Emelie var vaken och somnade så småningom om i min säng och då kunde inte jag sova!
Det var fruktansvärt när kl ringde kl 5.30 och det var dags att göra sej iordning för att åka till jobbet.
Jag klarade av jobbet iaf...

Väl hemkommen och båda barnen hemma så la jag mej och sov en timma, gryyyymt skönt.
Pannkakor med sylt o grädde var önskat till kvällsmat så det blev det också.

Sen var det dags för öppet hus på Emelies skola, med tipspromenad och stråk-klassen som skulle ha konsert.
Gissa om jag blev överraskad när Benjamin sa att han ville följa med, det var fantastiskt att få känna sej som en "riktig" familj för en gångs skull.
Han var duktig och tjatade inte om att åka hem, visserligen fick han spela på min Iphone men han var ju med ;)

Lägger upp ett klipp med lite från den underbara konserten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar