31 mars 2010

Sadist-Javisst!

En alldeles underbar ensamdag i Örebro då jag skämde bort mej själv lite! Dvs om man nu njuter av smärta, vilket jag inte gör. Första stoppet var hos min kära kusin Marie och hennes företag "new eyes" där hon vaxade mina ögonbryn,vilket innebar att jag resten av dagen lyste som värsta julgransbelysningen av ilsket röd hy.
Tyckte nog att folk stirrade på mej när jag strosade runt på IKEA och alla andra härliga affärer på Marieberg.

Efter shopping var det dags för andra omgången av plågeri eller nja ontskönt+ilande.... Massage av fantastiska Anna på Annatomi, som befinner sej i Massageakademins lokaler.
Nervbanemassage is the shit, jag är helt slut i kroppen och det är ju faktiskt positivt i detta sammanhang. Anna o jag är ungefär lika glada och galna och fann varandra när vi gick grundutbildningen i klassisk finsk massage. Grymt kul att få träffas igen gumman och även min goa släkt Muarna;)!

Nu drar det ihop sej mot läggdags i mitt hem.

Puss o kram till er alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar