01 april 2010

Mördare i mitt hus!

Ute på vår stora stökiga altan ligger en stor död fågel. Skulle tro att våra katter har nåt med saken att göra. Fy så äckligt!

Fjärde maskinen tvätt för dagen är på gång men sen är det tomt i korgen, det känns så skönt. Sen är det ju den däringa städningen som behövs också, fast jag är inte så kräsen, dammsugning får räcka.

Jag är ju lite seg ibland men nu så har även jag fått grejer gjort idag. Ringt försäkringsbolaget eftersom vi antagligen har en fuktskada i köket (suck), köpt sommardäck till bilen (tillverkar egna bilringar annars) och bokat tid för hjulskiftning. Sisådär vad man kan hinna med.

Var också på affären en sväng o köpte Ballerina kladdka som jag tyckte var riktigt gott. Benjamin tyckte verkligen inte alls om dom så jag bakade lite syltkakor som gjorde honom nöjd.



Min lilla snutta Emelie kom på kl 18.30 att hon ville gå påskkärring så hon är nu på väg till Blåkulla med en klasskompis.



Ont i kroppen idag efter massage och lite träning.
Skönt är det på nåt vis.

Puss o kram till er alla

2 kommentarer: