12 april 2010

Verklighetsdröm

Så har det då hänt. Flickan med världens coolaste pappa har fått ett nytt jobb. Är det dröm eller verklighet? Så sjukt! Jag har fått ett nytt jobb. Alltså, visst fattade jag när jag sökte jobbet att jag kunde få det men.... ändå inte, ni vet, lite så där bra för att vara sant liksom. Nu har då verkligheten landat och jag inser att det är sant. Jag ska inte jobba helg mer eller åka 3 mil enkel resa för att komma till mitt jobb. Näpp, jag ska placera rumpan på ett bussäte och på så sätt ta mej till jobbet. Kanske får man investera i en cykel till både Andreas o mej. Ska vi bli hurtbullar till på köpet, ha ha nä det skulle jag aldrig tro.

Nu ligger båda våra barn i sina sängar och Andreas får en lugn stund i badet. Jag själv tänkte sätta mej o garva åt de galna fruntimmerna i Hollywood.

Puss o kram till er alla.



3 kommentarer:

  1. GRATTIS!! Hänger dock inte mä! Va innebär jobbet?
    Mycket Klimatsmart med en cykel. Tycker jag du ska ta fäste på. Kan tisa om Biltemas tantcykel. har den champangefärgade för typ 2500 kr. Den är skit bra. Stabil och snygg :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Va, vad har jag missat? Varför har du inte ringt? Vad är det för jobb? Ring nyss!!!! eller kanske imorgon, vi måste fira, i helgen kanske???

    SvaraRadera
  3. förlåt, GRATTIS förstås!!! åh vad glad jag blir för din skull...puss

    SvaraRadera