11 april 2010

Älskade familj!

Så härligt och omtumlande det är att ha en träff med min familj. När vi är alla syskon med familjer blir vi 11 vuxna och 7 barn, snacka om röjigt. Först värsta kramkalaset och alla pratar i mun på varandra, då trillar Arvid nerför trappan hos mina föräldrar, från andra trappsteget ner tolv trappsteg till. Det gick bra men fy vad illa det kunde gått.

Så var det matdags och mamma hade gjort både kyckling och fläskfilé så himla mumsigt och massa grönsaker och potatisgratäng till. Efterrätt chokladmousse med grädde physalis, så mätt man blev.

Jag tog bilen till "min" pastor som jag vuxit upp med och älskar, Ingvar fyllde 84 idag och jag ville gratta honom. Dessutom fanns ju Håkan där, vi hann ju snacka lite skit iaf.

Sen var det kaffe hos mina föräldrar igen med tårta, vaniljbullar och småkakor.

Vi sjöng för mamma och överlämnade en present i efterskott, hon fick en kameramobil från oss barn.

Jag älskar mina syskon, deras respektive och barn, tack för att ni finns.












Puss o kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar