23 april 2010

Trötter bor i ögona.

En riktigt bra jobbardag men oerhört långsam på em då jag var ensam kvar.
Inte mkt har hänt här hemma heller de få timmarna jag varit hemma.

Jo förresten, när jag kom hem från jobbet hade Andreas maten färdig, så skönt och gott.
Alltså överraskningen var ju inte att han fixat mat för det brukar han göra, men han hade för första gången gjort biffar. Riktigt fina var dom och goda. Bra gjort mannen.

Vi fixade lite snacksmys till barnen och sen kollade vi på nån vampyrfilm tror den hette Daybreakers, den var väl sådär halvbra får man väl säga.

Nä fläen så trött jag är och vilket fantastiskt blogginlägg detta var, ja,ja man kan inte vara på topp jämt.

Förresten är jag riktigt avis på våra kära grannar i helgen som är i Stockholm och kollar på Bounce. Det hade man ju velat vara med på.

Nu tänkte jag lägga huvet på kudden och stänga locken till de blå. Sussa sött alla.

Puss o kram till er alla.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar