07 april 2010

Anställningsintervju!

Har varit på anställningsintervju idag, kändes väldigt bra, jag var mej själv och kände att jag kunde svara på frågorna de ställde.
En kollega på jobbet har också varit där och hade en positiv upplevelse. Vi är tre st med nu på slutet, nästa vecka får vi veta, spännande iaf. Jag vill verkligen ha det jobbet men det vill min kollega också och vi vet båda varför!

Hemma blommar min mormors mors porslinsblomma för fullt, den är så vacker och betyder så mkt för mej, vilken tur att jag inte tagit kål på den ;)



Bilaset vill aldrig funka som jag vill, nu lyser nästa infotext. Ska kolla i morron vad det är för något, skitbil som jag inte klarar mej utan.

Nu ska vi ta en promenad på två meter till grannen för lite kaffe.

Puss o kram till er alla.

1 kommentar: