30 april 2010

Valborg!

Igår skrev jag inget för då hängde jag med min mindre roliga vän migrän. Sov efter jobbet för att orka åka till kebabhuset med familjen.
Vi fick en riktigt mysig familjedate, inte så ofta det händer att vi är tillsammans vår lilla familj.

Idag har jag jobbat och.... Jag säger inte mer om jobbet, det var en mardrömsdag, vi lämnar det så.

Efter jobbet hämtade jag upp min snygga man och vi åkte hem för att fixa iordning kött o oss själva inför kvällen.
Vi har varit över till Stina o Magnus "ladies night" Merden. Helen oDaniel var också där och vi hade en rolig kväll tillsammans.
Grillat är aldrig fel och att sen få äta med vänner är lysande.

Nu har alla andra gått till idrottsplatsen för att titta på elden och fyrverkerierna. Benjamin ville inte följa med så vi är hemma och myser istället.
Han säger att han vill sova nu!!!!!!!!
Bäst att passa på att natta honom då.

Idag har jag fått mitt halsband som jag beställt av Frida åh så fint det är och vad stolt jag är att få bära mina älsklingars namn nära mitt hjärta.

Puss o kra till er alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar