02 maj 2010

Jorå jag hänger med!

Fast det är lite knappt, inte så många timmars sömn och det innebär alltid att jag får huvudvärk.

Gårdagen var riktigt härligt mysig med grillning med Pierre,Petra och barnen. Så lättsamt att träffas o umgås.

På kvällen gjorde jag verkligen nåt jag aldrig gör!
Jag gick på Harrys med Petra o Ylva och vi hade så himla roligt iaf tyckte jag det. Dansade pratade o framförallt: njöt stort av en minikonsert med Patrik Isaksson. Ljudet var askasst och medhörningen funkade nog inte riktigt som den skulle, verkade som att musikerna inte riktig hörde Patriks sång.
Gittaristen var helt fel ute flera gånger...
Men på nåt sätt hade inte det nån som helst betydelse vi röjde på med fullt ös iaf.






Inte snygg, men en riktigt skön röst!

Nu ska resten av dagen vara lugn o fin.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar