16 maj 2010

Lugn Söndag!

Flera dagar sedan jag skrev...
har haft långledigt och varit i Ludvika och firat svärfar som blivit pensionär.
Har bott på en mysig gård och ätit gott, badat jacuzzi o pratat med alla i Andreas familj.
Det är roligt när vi kan vara tillsammans allihop, det händer ju inte allt för ofta.
Även Benjamin var med och hans uppfattning är att helgen varit bra och det duger gott för mej.
Det är mitt eviga dåliga samvete om han inte tycker det varit bra när han äntligen orkat följa med nånstans.

Jag och Emelie har varit till kyrkan idag, hon älskar söndagsskolan och jag tycker det är skönt att få komma till kyrkan o träffa vänner och bara slappna av och vara.

På hemvägen stannade vi för att köpa "lördagsgodis", det hann vi inte med igår och det är ju så himla viktigt..så då gjorde vi det idag.

Andreas hade fixat mat till vi kom hem och nu har han stuckit till Balanze för att träna lite och planera och öva inför "Ladies night".
Själv läser jag bloggar och lyssnar på Benjamin som spelar Guitar Hero för glatta livet, han har blivit jätteduktig tycker jag.
Emelie är ute och plockar blommor och jag ska nu läsa i min spännande bok, dricka kaffe och äta choklad.

Jag är lite smånervös...i morron börjar jag ju nya jobbet :)
Det ska bli så roligt och spännande, kommer säkert inte kunna sova inatt pga av alla tankar som far omkring ;)

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar