28 maj 2010

Var tar tiden vägen?

Galet vad tiden går, dagarna flyger iväg och jag tycker inte jag varken gör eller hinner göra nånting.
Jag trivs så fantastiskt bra på mitt nya jobb och vi har så kul tillsammans, visst känner jag att det är en riktig utmaning men det gör ju att jag utvecklas.

Jag har varit och klippt barnen och de blev så fina, dessutom gick det helt över förväntan med Benjamin, tror faktiskt han var lite stolt själv.

Denna veckan har jag också varit på gymmet två ggr, vore så skönt om jag kunde komma igång och få en riktig rutin på det hela.
Idag började jag inte jobba förrän 8.30 och eftersom Balanze öppnade kl 6.30 hann jag träna innan det var dags, snacka om att jag känner mej nöjd.

Ikväll har Camilla och hennes barn varit här och ätit tacos o ostbågar och kollat på talang, mys , mys.

Andreas är borta hela helgen, han har åkt till Gävle för att gå en instruktörskurs i funktionell styrka. Stina är också med i Gävle så i morron tänkte jag umgås med Magnus o Alice. Tanken var väl att vi skulle kolla eurovisionen men det känns inte lika lockande när SVerige inte ska tävla....Tror trots allt att min lilla dotter vägrar skippa spektaklet så jag lär väl somna i soffan igen..

Nu kollar jag på Titanic, det var länge sedan, oh vilken bra film, men oerhört tragisk händelse.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar