29 maj 2010

Kalas o lösa tänder!

Är ensam hemma och det har jag varit nervös över. Det är ju inte alltid så lätt med våra guldklimpar men det har hittills gått över förväntan.
Barnen vaknade kl 6.35 idag och jag ville bara somna om, var så himla trött. Gick upp och gav dom medicin och så la jag mej igen och vaknade 9.40!
Bra mamma va.....

Emelie, Benjamin och jag åt frukost tillsammans, det händer inte ofta.
Efteråt åkte Emelie o jag till Tuna Park och handlade en present inför djungelkalaset hon skulle på idag.
Emelie ville vara katt med tungan uthängandes, jag gjorde så gott jag kunde... Hatar ju allt pyssel ody konstnären i den här familjen är ju bortrest.



Det är ingen blåtira... Hon ville ha en fläck så det fick hon.

Ikväll åt vi kvällsmat med Alice o Magnus men Alice var febrig så vi gick hem till oss och kollade på eurovisionsfinalen.
Emelie hejar på Frankrike.... Vi får väl se vad som händer.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar