05 maj 2010

Snabb sängblogg!

Idag har vi haft vårfest på jobbet, mkt gott att äta och roligt att få se de gamla riktigt glada.
Meny.....
Förrätt kräftsoppa
Huvudrätt oxfilé klyftpotatis sparris
Efterrätt napoleonbakelse.
Så fantastiskt mätt jag var när jag åkte därifrån till mitt nya jobb.
På nya stället var det personalmöte och jag blev presenterad. Vi pratade om sommaren och vad det innebär för de olika ställena.

När jag kom hem grillade vi med Boytons, så gott det är med grillat, tröttnar aldrig.

Nu ligger jag i sängen och har tittat klart på ett avsnitt av LOST.
Så spännande det är, bara tre avsnitt kvar till man får veta hur allt hänger ihop.

Nu ska jag sova för att orka jobba min näst sista dag på Ärlagården.

Puss o kram på er alla.



2 kommentarer:

  1. Vilken matig dag ;)..Ja tänk vad spännande med en ny arbetsplats..komemr bli bar det där... Kram

    SvaraRadera