23 maj 2010

Vårstädning till sommaren!

Då har det gått lite tid igen då ;)
Jag har varit på mitt nya jobb en vecka och trivs fantastiskt bra, men denna vecka börjar det "på riktigt" när det bara blir Vivan o jag. Kommer bli så bra så.

Några dagar har vi städat på altanen och slängt massor med grejer, varför sparar man på all skit för? Trasiga racketar och slitna kläder och kläder man inte kan ha osv osv, finns massor kvar fortfarande och det får väl bli en annan dag man ska rensa garderoberna.

Jag längtar så efter vackert väder och ligga i solen och njuta eller sitta en sommarkväll på mysig altan och ta vara på kvällen.
Det dröjer ju inte länge förrän det är semester och då hoppas jag på sol i massor!

Benjamin har varit på kortis i helgen och han har haft det bra, vi andra också.
Andreas o jag har ätit på Papas Tapas och så har vi sett Roin Hood på bio, vi firade för 14:e bröllopsdag, otroligt fort det har gått.

Ikväll ska vi grilla med Stina, Magnus o Alice, de var ett tag sedan vi träffades allihop.
Klyftpotatis o rödbetor i ugnen är det som gäller ikväll, tillsammans med diverse kött och grönsaker.
Blåser som tusan gör det ute så det blir nog inte att sitta på altanen iaf :(

Nåväl nu ska jag efter detta röriga inlägg kolla färdigt på en film och sen börja förbereda för grillningen.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar