30 maj 2010

Om några timmar så...

Kommer han hem min älskling. Tänk vilka dumheter att vara från sin fru en hel helg.
Men så mkt jag fått gjort!

Dagen började med en väckning av mina barn som skrek grattis. Så hade dom gjort kaffe och en tallrik fil till mej. Både Emelie och Benjamin hade ritat o skrivit kort att dom älskade mamma, goa älskade barn.

Idag var ju tanken att städa hela huset men det har jag inte orkat, när solen skiner ska man ju vara ute o njuta.
Jag har handlat rosor o planterat dom på framsidan, hoppas dom överlever.





Så här såg vår fantastiskt tråkiga balkong ut i morse, efter diverse handlande och skruvande så börjar det faktiskt förändras.



Ny matta, möbler o blommor.
Det ska ut lite ljushållare ody men jag har inte hunnit hitta det jag vill ha ännu.
Nu sitter jag på "nya" balkongen och bloggar, här kommer jag spendera många timmar läsande o kaffedrickande.

Fast nu finns inte tid för mer avslappning, jag måste slänga allt skräp som kommit till och så ska jag fixa lite mat till guldklimparna.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar