22 april 2010

Daggmaskar och snö!

I morse när jag vaknade var marken snötäckt, inte kul alls tycker jag. Det tyckte nog inte de stackars daggisarna på backen heller, usch vad de måste frusit.

Jag slirade iväg på mina sommarsulor till jobbet, lång dag och personalmöte... Gick ganska fort ändå.

Efter jobbet hämtade jag Emelie på fritids och åkte hem och tog en kopp kaffe.
Andreas jobbade hemma för tredje dagen i rad, Benjamin är fortfarande sjuk stackarn.

Jag tröttnade på alla pantflaskor på altanen så jag samlade ihop dom och åkte till affären och fick 89 kr för besväret. Tack för det!

Sedan var det dags för Apoteket eller Kronans droghandel som det numera heter. Jag gick in och tryckte fram en nummerlapp för recept, då kommer en man och trycker sej mot mej och så frågar han: är du kåt nu?
Jag vände mej om och sa: det avtog när jag såg dej!
Oh my vilken äckelgubbe.





Se här vilka fina blommor min Emelie plockat till mej, undra vems rabatt hon hittat dom i.

Emelie ja, hon är ju så fantastiskt kul. Hon berättade för mej att hon minsann varit hos skolsköterskan för att kolla hörseln men hon hörde bra. Jag frågade varför hon varit där och hon svarade men ni säger ju att jag aldrig hör så jag ville kolla det.
Åh detta barn....adhd kan vara lite roligt också.

Ikväll saknar jag min bästa vän Håkan.

Puss o kram till er alla.

1 kommentar:

  1. Jag hade knäat honom, men det är nog för att jag är man,haha. Ha en trevlig helg, Kram bästa Chatto

    SvaraRadera