24 april 2010

Tänker sluta äta!

Jo det tänker jag, sluta äta godsaker alltså.....jag har tydligen inga begränsningar eftersom att jag fortsätter äta av dessa himla popcorn fastän magen är som en spärrballong.
Varför gör man så, äter bara för att det finns, inte för att det är gott och jag verkligen är sugen utan för att handen bara osökt som en ren reflex söker sej till skålen för att den finns där.
Nä blä, nu bär jag ut den till köket istället.

Idag har jag jobbat det tidiga helgpasset, vet inte riktigt vad som hände men det gick jättefort, måste bero på alla trevliga människor man fick omge sej med. Tack Ing-Marie och Carina, de enda jag vet som har möjlighet att läsa min blogg utav dom som jobade idag. Kram till er.

Efter jag kom hem slängde jag i mej lite korv och sedan åkte Andreas och jag till gymmet, det gick riktigt bra för mej, höjde vikter på det mesta faktiskt, kommer väl inte ens orka lyfta en gaffel i morron he he.

Vi har också hunnit irra omkring i Borsökna där vi skulle lämna Emelie på kalas hos en klasskompis, hon hade haft roligt men lite tråkigt för det var ju nästan inget godis som hon tyckte om i påsarna ;)
Oh detta barn, hon är ju för skön..vi åkte och köpte godis hon tyckte om och Benjamin uppskattade också godiset vi köpte. Nu är vi alla tre jättemätta och trötta och det börjar bli läggdags för gamla åkerspöken som jag. I morron är det ju jobb som gäller igen, ända till 17 minsann. Sista söndagen sista söndagen sista söndagen jag jobbar..nämen kopierade dom orden sej själva...hrm där ser man.

Nu tror jag minsann körslaget tagit slut och då är det sängen som gäller för mina barn o mej..Andreas då undrar ni, ja han o Pelle Gardell är ute och svänger sina lurviga..ja då menar jag
självklart deras håriga ölhävararmar.
Tror nog dom klarar sej riktigt bra utan mej faktiskt skriver jag nog lite besviket ;)
Nästa gång vill jag också följa med.

Nu ska jag läsa några andras bloggar som självklart inte är lika bra som min men måste läsas ändå ;)

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar