14 april 2010

Kung Galin!

Har haft en ruggigt bra dag idag. Gick så bra med barnen på morronen förutom att Emelie var såååå trött.
Jag och Andreas åkte för en gångs skull tillsammans in till stan med bilen, sen skildes våra vägar. Han skulle till jobbet jag till gymmet för en intro med PT Katarina. Det gick lysande och kändes bra att få lite bättre koll.

Sedan blev det "minidate" med Petra som i full fart tog mej till Galin mr tattoo, där dagens äventyr började.
Jag blev sååååå nöjd.









Det gjorde inte alls lika ont som jag trodde eller rättare sagt, det gjorde inte ont alls men sved eller brände gjorde det.

Idag har även bilen fått sommarsulor, gött!
Skänker en inte helt vänlig tanke till dumma dryga däckmannen som inte hade ett rätt nånstans.

Nu ska jag knata över till Mrs Boyton för lite skitsnack och Greys Anatomy.

Puss o kram till er alla.

1 kommentar:

  1. Den var ju jätte fin!! Påminner lite om min! Planerar två till. En av dom skall innehålla barnens namn...
    Men då skall jag bara få ihop lite pengar.

    SvaraRadera