26 april 2010

Sovmorgon så skönt!

Emelie hade studiedag idag och jag har varit hemma med henne och inte har jag en susning om när Andreasoch Benjamin åkte iväg. Jag sov som en stock till kl 10 då Emelie tyckte det var dags att göra nåt åt livet.



Vi åkte till banken eftersom jag lyckats ha sönder mitt bankkort och där fixade vi ett nytt och tog ut pengar på gammalt hederligt vis.
Med pengar på fickan gick vi till Vincent och köpte skor till lilla snuttan. Jisses vad dom kostade, men snygga var dom absolut.



Synd att dom bara har storlekar upp till 35.

Vi hann få en god lunch på stan med Andreas och sen följde vi med till X-com och drack kaffe, spelade pingis och tjötade lite.



Efter hemkomst satt jag vid datorn och drömde mej bort i nybilarnas värld....den lär jag ju bara få besöka i mina drömmar så!

Drack kaffe på framsidan och pratade med Stina när duktiga Alice cyklade runt gården.
Pratade också med de andra grannarna, tänk vad solen gör att man lyckas stöta ihop med de man lever närmast inpå.

Kvällen har just avslutats med att betala räkningar, jodå, det ser ut som att vi får en semester ;)

Längtar efter min familj, ser fram mot vår gemensamma semester i Edsbyn.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar