03 april 2010

Körslags-blogg

Vet inte riktig hur jag lyckades igår med bloggandet... Men nu finns även den lilla bloggen från igår upplagd. Ville ju visa goa pizzan Andreas gjorde.

Idag började jag 7 och trodde jag ställt klockan fel när den ringde för detkändes som alldeles för få timmars sömn.
Det gick trots allt bra på jobbet, mycket tack vare Anna och Carina.
När jag kom hem började Andreas jobba igen...
Jag stekte pannkisar till barnen och sen fikade hela familjen tillsammans på framsidan. Andreas och jag passade på att efter lite dammsugning och grussopande gå en härlig, skön promenad i strålande sol. Det påminde mej mkt om promenaderna med mamma o pappa i Kisa runt Forså eller hur det nu stavas.

Nu är pausen på körslaget slut och min lilla febriga Emelie röstar på Linda.
Emelie är sjuk igen!
Feber och jättehes (hon kan nästan inte prata så det gör verkligen ingenting).

Snart är det läggdags för barnen och då ska Andreas och jag passa på att kolla på Solsidan.
Sen lär det va läggdags även för mej som har min sista påskjobbdag i morron.




Inte ett jättebra taget kort men så här fin var min lilla tjej ikväll. Vi har ätit påskmat med Stina eftersom hennes lilla familj besöker Götet när hon jobbar hela helgen. Jag tyckte det var riktigt gott och mysigt, men tror att Stina vill ha Jul igen ;)

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar