08 april 2010

Bil-as!

Skriver om bilen först, grrrrrrrr.
Var till verkstan idag, samma felkod som i februari o då säger killen att för att åtgärda det kostar det 5500. Sen knarrade det och "klonkade" också men det är nog ingen fara, ehhh nähä varför säga sånt o skrämma upp en gammal tant. Fy tusan vad dåliga bilar vi haft, borde köpa en sprillans istället. Snälla broder Micke kommer få höra ett o annat när vi träffas i helgen, spy lite galla hjälper ju alltid;)

Annars har jag bara jobbat 4 timmar idag och det är så skönt med en sån kort dag och veta att dessutom är jag ledig tre dagar efteråt!
Barnen får liite påsklov med mej i morron, vi kommer alla njuta av att slippa gå upp tidigt.

Idag har jag njutit av sol, ledig, kaffe och att jag har en underbar familj som jag älskar och älskar mej.




Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar