28 mars 2010

Inte tokigt alls!

Skönt att iphonen ställer om tiden själv annars hade jag säkert kommit på det ikväll.

Just nu har Andreas och jag lite paus i vårt filmtittande eftersom Emelie ska sova. Dagen har varit halvstressig på förmiddagen eftersom jag letade regnbyxor till Emelie och så skulle vi iväg på husvisning.
Huset var fint men just nu känns det som att vi bor bra och trivs här på Öknavägen så vi satsar på att få ordning på vårt befintliga hem lite i taget.

Emelie o jag kollade fredagens avsnitt av Så ska det låta på svtplay och åt godis, grymt gott det var, men uppenbarligen gillar inte min kropp att jag äter sånt längre, jag mår inte nåt vidare.




Så nu fortsätter vi kolla på Vampire diaries.
Ha en god kväll alla så ses vi efter jobbet i morron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar