27 juli 2010

Längtar hem!

Trodde jag väl aldrig att jag skulle säga.. Men jo jag längtar hem. Hem till vårt hus, våra katter för Panter är äntligen tillbaka.
Enligt utsago och mms rejält tilltufsad men kelsjuk som bara den.

Idag har Andreas, Emelie, Annika och jag shoppat ute på Väla, vi hittade en del bra grejer till Stina o Magnus fest, sjukt kul ska det bli iaf.
Andreas hittade ett par skor med nitar o stenar och höga klackar som var assnygga. Han bara garvade o sa att det här är verkligen inte de skor du behöver fler utav... Så jag köpte dom inte men det kommer jag inte kunna låta bli att göra när vi kommer hem till Eskilstuna. Jag kan ju faktiskt ut o gå i dom också... Typ 100 meter, varför ska man gå längre?
Vanliga promenixardojjor får bli av det också, men jag får väl använda mina löparskor så länge.

Det är lugnt i detta hus nu, men så var inte läget nyss. Diskussioner om köksbygge o gråtande arga trötta ungar är ingen bra kombination.
Vi har haft bra dagar i H-Borg, men nu villjag hem till mitt eget och leva mitt liv.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar