13 juli 2010

så härligt väder, igen!

Vaknar tidigt fastän jag inte behöver...har gjort det några dagar nu, sover bara till 7.30 och sen ligger o drar mej för det är så skönt att bara njuta av lugnet i huset.
Andreas jobbar sin sista vecka innan semester, som jag längtar tills han är ledig igen.
Vi har två bröllop att öva sånger till men annars inget inplanerat och spikat inför semestern, det känns faktiskt skönt.
Jag är ju en hemmamänniska och älskar att vara hemma men lite sol o bad på stranden är ju också härligt.

Idag blir inte så mkt gjort för vi har en bonus-son.
Benjamin, Emelie och jag var ute i Ärla igår för B skulle leka med Albin och så blev B kvar där över natten och nu idag är det Albins föräldrars tur att få chansen att åka till stranden för bad utan att behöva tänka på sonen.

Blir en riktig latdag här igen alltså men vem klagar ;) inte är det jag iaf.

Nej nu goa vänner ska jag bege mej ut i köket och få igång kaffet och låta kroppen få lite annan frukost också.


Ha en bra dag.
Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar