05 juli 2010

SOOOOOOOOOOOOL

Älskar solens strålar på min kropp och jag tänker inte klaga på värmen alls.
OM man blir för svettig är det bara att bada eller duscha.
Idag har varit en lugn dag, jag har varit vaken sen strax innan 8 men satt i morronrock i flera timmar o softa, underbart underbart.
Tvättat en maskin med tvätt och fikat med Freddan, Elin och Emelie.
Barnen hade gjort chokladbollar för de ville så gärna baka mitt i värmen...NEJ SA JAG MED STORA BOKSTÄVER..ingen ugn idag=inga muffins och tja då fanns bara alternativet chokladbollar kvar tyckte dom.
Superduktiga att både plocka fram och städa efter sej var dom, de tog t.o.m fram dammsugaren och körde ett varv i köket- gullungar!

Sen fick jag ett sms från min älskade man som gjorde mej sååååå glad, han har (utan min vetskap) tagit ut en veckas semester till denna sommar. Modigt av honom att göra nåt sånt på eget bevåg, tänk om jag nu inte hade velat umgås en vecka till med honom ;)
Älskar dej ofantligt mkt Jirre-firre, du o jag för alltid, puss.

Ikväll ska jag till Västerås med Twilight-freaksen ;) även jag har börjat förstå deras kärlek..men bara ytterst lite i jämförelse med dom, men jag lovar..det smittar.
Vi ska äta förhoppningsvis god mat på en mysig uteservering, dvs inte McD, då spyr jag, sen ska det då bli bio vid ca 21, trötter kommer jag att anlända hem till mitt residens med tre sovande älsklingar.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar