18 juli 2010

MYSPYSIGT UTAN MAMMSINGEN!

Jajamensan, ikväll/natt ska Andreas o barnen sova i tält...visserligen på baksidan av huset men starkt ändå av framförallt Benjamin.
Andreas o jag fick tältet för drygt 14 år sedan (när vi gifte oss) av kompisar från Livskraft tror jag minsann och vi har haft det utlånat en gång och själva har vi aldrig använt det.
Jo jag vet, jag skäms men jag är verkligen ingen campare. Jag hör bara konstiga ljud och känner småkryp överallt IIIIIIIIIIII vad jag hatar detta så nu blir det resten av familjen som kämpar på medan jag sover i min sköna säng :)

Igår hade Andreas o jag en supermysig kväll/em med mat o bio och lite köksplanering, vilket vi fortsatt med idag. Vad svårt det är att bygga kök, vi får det inte som vi vill ha det, det befintliga köket är så litet och det finns inte så mkt man kan göra åt grundplaneringen så: Stina o Magnus, jag är verkligen ledsen men våra kök kommer se i princip likadana ut!

Som om det inte räckte med att köket ska göras om så blir vi också tvungna att köpa ny soffa.
Vår katt Panter försvann för drygt två veckor sedan och jag tror han drog sej undan för att dö eftersom han var sjuk eller nåt och antagligen sa han farväl genom att pissa i soffan :S. Jag har tyckt det luktat kattpiss ett tag i vår soffa och jag har tagit bort kuddarna och tvättat överdragen ody men lukten försvinner inte..jodå...kattpiss på sofdynorna...funkar inte att tvätta bort sånt på en soffa, så imorron...IKEA here we come!

Nu ska jag göra poppisar till mej he he he, barnen skulle bara veta ;)

Puss o kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar