07 juli 2010

Mitt i drömmen!

Ja, alltså i Kisa, min barndom och en dag igen min framtid?!
Att åka ensam med barnen drygt 3 timmar i bil tillhör inte de lugnaste stunderna i livet men idag, ja då var det inga som helst problem.
Emelie kolla på bil-dvd o Benjamin spelade på min Iphone.
Jag körde samtidigt som jag hörde sången från Alvin o gänget 2 :/
Efter ett obligatoriskt hungerstopp vid det gula M som finns i Katrineholm kom vi iaf fram till Kullagränd.
Vi har fikat, ätit mat, fikat igen med marängtårta eftersom Jossan fyller år i morron och så har Sara o jag färgat håret.
Sara såg aningen lila ut i håret när det var blött men nu när det torkat till är det riktigt fint. Får väl spana i fullt dagsljus i morron.
Själv tog jag bort mina röda slingor på sidorna så nu är jag riktigt mörkbrun igen, nice.

Nu är jag trött och tänker sova några timmar innan vi ska till Vimmerby i morron.

Puss o kram till er alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar