21 oktober 2010

borrar dom i mitt huvud?

Idag skulle det vara min sista jobbdag för veckan men Emelie behagade vakna kl 01.00 inatt och tyckte det var dags att gå upp då. Jag var/är helt slut men är uppe trots allt. VAB it is today.. tror snuttan har lite feber också, hon är varm.
Snickaren/målaren är här och jobbar på,  han är en trevlig prick o vi har pratat bilar och motorer över en kaffe, söt är han också he he, neeeeee han är bara barnet och jag älskar min man men man får ju titta. Om mina vänner kan dregla över en filmstjärna vars rollfigur heter Edward så kan ju jag vila ögonen på den charmiga killen i köket???!!!!!
Jisses vad det låter när det behöver borras i  köket, det är som att de borrar rakt i huvet på en. stackars Stina om hon ska sova så kan hon definitivt inte det, sorry.

Bänkskivorna ligger på, nedsänkta diskhon och diskmaskinen är på sin plats, ojojoj vad fint det kommer bli. Jag väntar med spänd förväntan på att kyl o frys samt kakel ska komma på plats, jag känner mej så lycklig vid tanken på ett nytt fint kök. Längtar efter att börja baka och laga mat igen, kommer bosätta mej i köket när det är klart, bära ut säng o tv till köket ha ha ha.

Puss o kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar