22 oktober 2010

Se där ja!

Denna vinters första snögubbe gjord av Emelie.



Ser lite scary ut tycker jag :)

Idag har jag skrattat med nya snickarn hos oss, trevliga grabbar
o så himla duktiga dom är på denna firma, så oerhört nöjd.

Så har jag även lämnat in bilen på service och skiftning av vinterdäck, otroligt skönt att få fixa färdigt det man kan innan vintern anländer på riktigt.

Jag har också hunnit med en speedlunch med Stina T på stan och även godis och hamburgerinköp till Emelies kalas i morron. Gick faktiskt till lokalen o fixade godispåsar till fiskdammen och Emelie kom och hjälpte till att duka och ordna med bordsplaceringen.
Hon är så duktig min fina flicka.

Men nu är jag så himla trött och trots att jag jämt tänker lägga mej tidigt så blir kl 23 o mer ändå... Att man aldrig kan lära sej.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar