25 oktober 2010

Trött redan?!

Jo jag var trött redan i morse och här sitter jag nu fortfarande uppe!
Kollar på CSI och väntar på att Benjamin som precis la sej ska somna.

Det går troll i vårt kök....nu har vi inte rätt blandare heller, det är tacken för att man frågar extra o försäkrar sej om att inget onödigt strul ska se...tack så himla mkt IKEA för all proffshjälp:(
Men killarna som jobbat hos oss under veckan har gjort ett kanonjobb och varit supertrevliga.
I dag har all mosaik kommit upp och fläkthålet har flyttats, spishäll och ugn samt kyl och frys är på plats, i morron är det bara resten kvar ;)
Men vår fläkt får vi vänta på ett tag :( suck!

Det ska bli roligt att få kolla på lampor till köket och även lampa o soffbord till nya soffan, vårt hem blir så nice och jag känner det sååååååå skönt. Jag får lugn o ro i själen också. Jag bryr mej inte om hur det ser ut hos andra men jag vill ha det ordnat hemma, inte pedant men saker ska ha sin speciella plats och läggas tillbaka där....DET är så skönt, dessutom mycket lättare att hitta då eftersom vi i denna familj är riktiga slarvmajor allihop, här skulle vi glömma våra huven om dom inte satt fast.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar