16 oktober 2010

Härligt väder!

Strålande sol och kallt som tusan..snart dags för vinterjackan tror jag, men då uppstår ju bara det lilla problemet att vinterjackan behöver inköpas, det känns som att en drygt 10 år gammal jacka inte fyller den funktion som den ska längre. Vilken tur att jag då ska åka med min lillasyster till Ullared om typ en månad.
Kanske vårt kök är färdigrenoverat då och jag kan köpa in lite nya fräscha grejer att piffa med, skulle liksom gilla det ganska mkt.

Hade som du säkert redan förstått vansinnigt bra dagar i Stockholm med Ylva o några timmar fantastisk underhållning tillsammans med både Petra o Ylva. Lider aningen av det idag, grymmetrött men har haft det så lugnt o skönt sen jag kom hem.
Skjutsade Benjamin till sin bästis Albin och där skulle han vara kvar över natten och Andreas är på fest vilket innebar att Emelie o jag spelade lite spel, åt en förstklassig middag bestående av kycklingnudlar, och kollade sedan på ett inspelat avsnitt av vårt älskade biggest looser och nu ligger vi båda i sängen. Emelie snarkar lätt brevid mej och jag bara känner hur mkt jag älskar henne. Hon är intensiv som få o pratar bra mycket mer än mej, men ack så fin hon är. Hon har ett hjärta av guld och vill att alla ska må bra och så tror jag att hon är sötast i världen också.
Min fina fina fina fina flicka.
Älskar mina barn o min man ofantligt mkt och är så tacksam att ni alla finns.

Puss o kram till er alla


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar