06 oktober 2010

Läxor,träning och tv-premiär!

Jo så har ännu en vecka snart gått...och inte skriver jag i bloggen heller..
Emelie läser läxor och gråter mellan varven eftersom hon är så trött, så här är det varje gång det är läxdags..
Matteläxan nästan klar, vi tar ett sista ryck i morron och nu är det högläsning som gäller ur en bok, jag lyssnar ganska oengagerat men med ett halvt öra eftersom jag måste hjälpa till med att besvara frågor senare.
Igår var det premiär för mej att vara med på ett pass på Balanze, det har varit massiv övertalning från Andreas att jag ska gå på ett pass men jag har kännt mej fullt nöjd med att springa och gå på gymmet.
Nåväl, jag gav mej eftersom Terese, en bekanting, också ville testa just detta pass.
Måste säga att jag känner mej v'äldigt nöjd eftersom jag ALDRIG gjort nåt sånt här innan, jag har asdålig kondis och min koordination är extremt dålig..stackars Inge (som instruktören hette), jag ursäktade mej att det var första passet i hela mitt liv och att jag har dålig koll på min kropp. Han garvade och sa att han har gått på det mesta i passväg och att detta var det absolut jobbigaste! Jo tack min käre make...kanske skulle gått på nåt annat till att börja med he he. Ja, ja, jag fixade ju att stanna inne i salen hela tiden iaf. Kramp i både fot och höft, men skam den som ger sej, jag förenklade rörelser och körde det jag kunde, nästa gång gör jag det bättre.

När jag kom hem blev det lite mat och sen efterlängtad premiär på Desperate Housewifes som jag kollade själv på men när det var dags för Cougar town kom allt Andreas smygande också, det är vår typ av humor.
Ikväll blir det Greys Anatomy, nästan mer efterlängtat än Desperate ;)

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar