11 oktober 2010

Fest o familj!

I helgen har vi varit i Kisa o grattat min storasyster Pillan som fyllde 40.
Vi gjorde en överraskningsfest för henne o det blev hellyckat, hon hade inte förstått att vi fixat nåt för henne, alla skrattade o grät om vartannat vid lyckad överraskning. Det blev en härlig kväll med god mat o lekar o prat, precis som det är när Lindsmyrs träffas.

Idag är det återigen första jobbdagen på veckan o jisses vad den gick fort, hann inte riktigt fatta att dagen var slut när kl var 15.30 o det var dags att gå hem. Det har tagit lite tid men jag känner mej mer o mer trygg o duktig på det jag gör och jag lär mej nya saker varje dag. Det är en skön känsla att känna sej trygg med det man håller på med.

För övrigt håller jag nedräkning till proffsen kommer och fixar vårt kök, himla strulpellar, det har tagit sån tid men nu är det snart dags tror det är 10 dagar kvar, tjoho!

Pratade med min goa kusin Marie idag, nice att få höra rösten på dej gumman, vi måste få till en date snart, alldeles för länge sedan vi träffades.

Nu ska jag lata mej lite efter att ha fått mkt gjort ikväll hemma.

Puss o kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar