02 oktober 2010

Njutningslördag!





Den här filmen har vi sett idag, barnen o jag, vad vi har skrattat, superkul film och jag älskar att höra Benjamin skratta så han kiknar.
Innan bion var Benjamin hos Tomas o lekte, Emelie var hemma o pysslade medans Andreas o jag tog en timmas promenad i höstsolen, helt underbart. Det är så skönt att få lite tid bara Andreas o jag, man hinner både prata o vara tyst tillsammans mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Egentligen hade vi sagt att vi skulle städa idag men det struntade vi i, det är så himla skönt att bara få vara ledig nån dag, utan massa måsten.

Jag har tvättat under kvällen och kollat på American Idol s9, det är grymma sångare den säsongen, men huvva för att behöva genomgå dessa uttagningar, vet inte om jag skulle klara det, förresten så är jag alldeles för gammal ändå, men funderar gör man ju trots allt.

Andreas är på födelsedagfest hos Mio ikväll och jag har haft en jättelugn kväll med barnen, Benjamin somnade 19.30 och Emelie la sej ca 20.30 och sen har jag bara surfat runt o lyssnat på musik.
Det är sällsynt med sånna här dagar o kvällar som är lugna och utan bråk o kiv, men oj vad jag har njutit av denna dag med familjen min.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar