29 september 2010

Födelsedagspresenter...

Då har Emelie avrapporterat önskningar på födelsedagspresenter så här på morronkvisten.
Pyssel och färgade papper och en.....chipsmaskin!
Chipsmaskinen är enligt henne själv en fantastisk uppfinning och eftersom man bara lägger in en potatis som skivas i maskinen och sedan in i mikron 1 minut så är det verkligen JÄTTENYTTIGT...åh vad lurad man blir av reklamen lilla gumman :(
Men önska kan man ju alltid göra ;)

Sömnen i denna familjen funkar inte som den ska..Benjamin vaknar 3.48 på mornarna och jag orkar snart inte längre för jag kan oftast inte somna om..
Barnen blir gnälliga och jag med.
Andreas säger att Emelie gråter varje morron för att hon är trött och just då inte vill gå till skolan.
Emelie ääälskar skolan men är man trött så orkar man inte ju.
Stackars barn, båda äter mediciner och får medicin för att kunna sova på kvällen och ändå funkar det inte speciellt bra.

Igår var Benjamin på EKG och det gick jättebra, han är duktig vår son som klarar nya saker, hoppas sprutan går lika bra när det är dags för den om några veckor.
NÄ nu ska jag äta frukost med min man och sen ska jag till Benjamins skola och prata om hans matsituation, han äter ingenting igen :(

Puss o krm till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar